پروژه های خیرین مدرسه ساز دوشادوش پروژه های دولتی در کرمان 

خبرگزاری شبستان:  ۱۰ میلیارد تومان مشارکت خیرین در ۳۷ پروژه نشان می دهد دوشادوش پروژه های دولتی، پروژه های خیرین در حال اجرا است.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، صمدالله محمدی، ریس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش استان، صبح امروز(۱۵ اردیبهشت) در جلسه شورای آموزش و پرورش با ارائه گزارشی از ستاد اسکان مسافران نوروزی گفت: وضعیت مطلوبی داشتیم و در کل استان 34 پایگاه و 431 مدرسه آماده اسکان شد و 5هزار و 160 کلاس و هزار و 525 نفر عوامل اجرایی ستاد اسکان بودند که از 26 اسفند کار خود را آغاز کرد.

 

 

وی  با بیان اینکه بیش از  30 هزار خانوار، پذیرش داشتیم و نسبت به سال گذشته 6 درصد افزایش داشتیم و رضایتمندی هم بیش از سال گذشته بود و حمایت همه دستگاه ها را داشتیم؛ گفت: با توجه به پتانسیل های جهانی می توان جذب جهانی داشته باشیم و باتوجه به اینکه آموزش و پرورش فعالیت چشمگیری دارد بویژه پتانسیل قابل ملاحظه در اسکان، در اعتباربخشی برای تجهیز نگاه ویژه ای شود تا خدمات بهتری به میهمانان بدهیم زیرا اینجا استان کریمان است و لقب «میهمانخانه بزرگ ایران» توقع را بیشتر کرده است. 

 

باژیان، مدیرکل بازرسی استانداری کرمان هم گفت: یکی از کلیات درباره بحث اسکان مسافران نوروزی و خدمات اسکان، ارزیابی های انجام شده، است  و برآورد ما از وضعیت اسکان آموزش و پرورش این است که از ۱۰۰ امتیاز بر اساس شاخص ها، نمره عالی اختصاص دادیم. 

 

وی ادامه داد: باتوجه به سفر رئیس جمهور، تقاضا داریم برای سامانه سامد که قرار است ۴ شیفت شبانه روزی برای پاسخگویی به مردم آماده باشند و تنها امروز فرصت داریم در این زمینه اقدام کنیم؛ آموزش و پرورش بر اساس سهمیه و بلکه بیشتر از آن به ما کمک کنند تا پاسخگوی خوبی برای مردم باشیم.

 

حسین میرزایی، معاون توسعه مدیریت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان هم با اشاره به برگزاری هجدهمین همایش خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار، در «۶ خرداد» جاری افزود: امروز آموزش و پرورش بیش از هر زمانی نیازمند استفاده از ظرفیت خیرین است.

 

وی با بیان اینکه در استان ۳۷ پروژه یا با مشارکت خیرین و یا تماماً از طرف خیرین، هم اکنون در حال اجرا است؛ تصریح کرد:  خانواده استاندار به عنوان شهید فولادی در بم، یک پروژه مدرسه سازی اجرا می کند و این نشان اهتمام استاندار به مدرسه سازی است و ۱۰ میلیارد تومان مشارکت خیرین در ۳۷ پروژه نشان می دهد دوشادوش پروژه های دولتی، پروژه های خیرین در حال اجرا است.

کد خبر 541272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha