برگزاری «روز یزد» در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به نامگذاری «روز یزد» گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مراسم «روز یزد» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، علی غیاثی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، گفت: با توجه به برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب، مراسمی را به عنوان «روز یزد» در تاریخ ٢٣ اردیبهشت ماه جاری در محل برنامه های جنبی این نمایشگاه با حضور علاقه مندان به حوزه یزد شناسی با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری که تدارک دیده شده است، برگزار می شود.

وی افزود: در این برنامه سخنرانی، نمایشگاه آثار تاریخی و مشاهیر یزد، اسناد مرتبط یزد، کتابهای مهم نویسندگان برجسته یزدی، تئاتر خیابانی و  فیلم هایی مرتبط با یزد برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: پخش فیلم مستند مرحوم آذر یزدی خادم قرآنی و پدر ادبیات کودک و نوجوان در برنامه روز یزد از دیگر برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد است.

غیاثی خاطرنشان کرد: این فیلم با توجه به برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پخش و اکران می شود و همچنین رونمایی از پنج عنوان کتاب مرتبط با اخوان ثالث از دیگر برنامه های مهمی است که در این روز برگزار می شود.

وی ادامه داد: این پنج کتاب با توجه برگزاری اولین همایش ملی مهدی اخوان ثالث در یزد در سال گذشته اخیرا چاپ و منتشر شده است.

 

کد خبر 541819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha