کانون های فرهنگی هنری مساجد، مکانی مناسب برای تولید آثار ارزشمند و فاخر دینی

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره ظرفیت های کانون های مساجد گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد، مکانی مناسب برای تولید آثار ارزشمند و فاخر دینی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علی غیاثی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، امروز (17 مهر) در نشست برنامه یازدهمین دوره مسابقات قرآنی « مدهامتان» یزد با اشاره به فعالیت های قرآنی گفت: مسابقات قرآنی « مدهامتان» یکی از فعالیت های قرآنی است که نسبت به سال های گذشته از کیفیت بهتری بهره مند شده است.

 

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری می توانند محل مناسبی برای فعالیت های فرهنگی و مذهبی است که می توان خروجی های مناسبی از آن ها گرفت.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: فعالیت های هنری و عمیق دینی می تواند در دستور کار کانون های مساجد قرار گیرد و از تمامی ظرفیت های آن نیز می تواند بهره گرفت.

 

غیاثی ادامه داد: کارهای هنری دینی می تواند به صورت عمقی و جذاب توسط کانون های مساجد انجام شود و مخاطبین بسیار زیادی را جذب کند.

 

وی افزود: ما اگر خودمان بتوانیم تولیدات هنری و دینی داشته باشیم به خوبی می توانیم فعالیت های فاخر و ارزشمند دینی داشته باشیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: کانون های مساجد باید با استفاده از هنرمندان ارزشی و به کار گیری افراد توانا، هنرهای دینی و ارزشمند و عمقی تولید کنند.

 

کد خبر 579444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha