تقدیر آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی از عملکرد کانون بیت العباس بیرجند

خبرگزاری شبستان: آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی با صدور پیامی از عملکرد کانون فرهنگی هنری بیت العباس بیرجند تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی، مجتهد شیعی و استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم، عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و رئیس مرکز فقهی ائمه اطها علیهم السلام و فرزند آیت الله محمد فاضل لنکرانی از مراجعه مشهور جهان شیعه است.

 

وی در پیامی به کانون فرهنگی هنری بیت العباس بیرجند از تلاش ها و اهتمام این کانون تقدیر کرده است. متن پیام به شرح زیر است؛

 

بعد از سلام و تحیت و تشکر از تلاش و اهتمام این کانون محترم فرهنگی هنری بیت العباس(علیه السلام)،

باید دانست که یکی از بهترین و محکمترین راه‌ها برای مقابله با تبلیغات دشمن و هجمه‌ها، آشنا ساختن جوانان عزیز با حقیقت امامت و ولایت است. باید ابعاد مهم و اثرگذار این امر را هرچه بیشتر برای جوانان روشن سازیم.

 

باید اثبات کنیم که همه خوبی‌ها همه دانش‌ها، همه کرامت‌ها، همه اندیشه‌ها با ارتباط صحیح و دقیق و با معرفت کامل نسبت به ائمه معصومین(علیهم السلام) خصوصا حضرت حجت؛ ولی الله الاعظم امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) صورت بگیرد.

 

برای حفظ و استمرار انقلاب اسلامی، این راه از مطمئن ترین راهها است، باید دانست نجات بشر، حل مشکلات جامعه بشری امروز، تفوّق بر بحرانها، همه در گرو این امر است «من تمسک بکم نجا و من تخلف عنکم غرق».

 

موفق و مؤید باشید.

 

 

 

 

 

کد خبر 542595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha