دیدار مسئولان کمیته اربعین با عتبه حسینی و عباسی در کربلا

خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام حمید احمدی، مدیر آموزش بعثه رهبری و مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین در راس هیاتی از مسئولان بعثه مقام معظم رهبری به منظور هماهنگی و بررسی برنامه های اربعین در کربلا حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام حمید احمدی، مدیر آموزش بعثه رهبری و مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین به همراه هیاتی از بعثه مقام معظم رهبری با هدف بررسی برنامه های اربعین حسینی و بررسی زمینه های همکاری با مسئولان عراقی در کربلا حضور یافتند.

این هیات که متشکل از حجت السلام پروانه، مدير جذب و ساماندهي نيروهاي بعثه و حاجي ابراهيمي، مديربرنامه و محصولات فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري می باشد همچنین با تولیت های حسینی و عباسی و خیمه گاه دیدار و در خصوص مراسم اربعين و چگونگي فعاليت هاي فرهنگي و ساماندهي روحانيون و مداحان كاروان ها براي معرفت افزايي زائران تبادل نظر كردند.

بر اساس این گزارش، مسئولان بعثه مقام معظم رهبری شب گذشته طی دیداری با نمایندگان دستگاه های مختلف مانند مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات، مسئولان سازمان حج، شمسا و کنسولگری عراق در دفتر بعثه رهبری جهت برگزاری مراسم اربعین، برنامه های دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

حجت الاسلام احمدي در اين ديدار ضمن توضيحاتي در خصوص برنامه ها براي برگزاري مراسم اربعين به لزوم هماهنگي براي كاستن از مشكلات سال گذشته تاكيد كرد.

 

کد خبر 545863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha