منتخب مردم شهرستان‌ شهرکرد در مجلس سالروز آزادی خرمشهر را تبریک گفت

خبرگزاری شبستان: منتخب مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در پیامی سالروز آزادی خرمشهر را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، اردشیر نوریان، منتخب مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در پیامی که امروز (4 خرداد) در اختیار خبرگزاری شبستان قرار گرفت، سالروز آزادی خرمشهر را تبریک گفت.

 

در روزهای آسمانی ماه شعبان المعظم و یوم الله سوم خرداد، رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردان مردی را یاد می‌کنیم که در تاریخ پرفراز و نشیب نظام و انقلاب اسلامی با تکیه بر قدرت لایزال الهی و وعده حق آیه شریفه «ولن یجعل الله الکافرین علی المومنین سبیلا» حماسه‌ای عظیم و تاریخ ساز و نقطه عطفی همچون آزادسازی خرمشهر قهرمان را رقم زده و ناباورانه معادلات حساب شده  نظام سلطه و استکبار را برهم زدند.

 

روزهای سراسر شکوه و عزتی که نماد و نمود مقاومت، ایثار، استقامت و پایداری ملتی است که در پاسخ به ندای مقتدای خویش «خرمشهر باید آزاد شود»، همچون اصحاب حضرت عشق اعلی آقا اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، سینه در برابر دشمن تا دندان مسلح سپر نموده و از کثرت عده و عده دشمن نهراسیده و با فتح الفتوح خونین شهر عاشورایی شدند و چه زیبا فرمود معمار کبیر انقلاب اسلامی که: «فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش‌های اسلامی است».

 

بدون شک تمامی انسان‌های نیکو خصالی که بزرگی حماسه فتح خرمشهر را رقم زدند، سهمی بسزا در سرافرازی و صلابت امروز ایران اسلامی و آرامش و اقتدار و امنیت جامعه ما دارند.

 

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی همرزمان عزیز و سرافراز شهید و جانباز و ایثارگر عملیات غرور آفرین بیت المقدس از پروردگار متعال سرافرازی نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی و تداوم راه پرافتخار شهدا را مسألت دارم.

 

کد خبر 546002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha