آمریکا از اعتقادات و باورهای دینی ملت ایران در هراس است

خبرگزاری شبستان: فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا با بیان اینکه آمریکا از اعتقادات و باورهای دینی ملت ایران در هراس است، گفت: تا زمانی که اسلام پویا و ماناست آمریکا آرام و قرار ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سردار محمد تقی اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا  شب دیروز(3 خرداد) در مراسم آزاد سازی خرمشهر در زنجان اظهار کرد: از 30 شهریور 1359 تا سالروز عزل بنی صدر بیش از 20 هزار کیلومتر از خاک ایران بر دست دشمنان افتاد.

 

وی با بیان اینکه این خواسته دشمنان و استکبار جهانی بود که اهواز را از ایران جدا کنند، ادامه داد: پس از عزل شد بنی صدر جمهوری اسلامی پیروزی های بزرگی در جبهه های حق علیه باطل به دست آورد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خرمشهر در جنگ تحمیلی از دست رفته بود، اظهار کرد: با رشادت ها و جان فشانی های جوانان این مرز و بوم توانستیم خرمشهر را از چنگال دشمن بعث خارج کنیم.

 

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء به عملیات فتح المبین به عنوان سرآغاز عملیات بیت المقدس اشاره کرد و افزود: عملیات بیت المقدس بزرگ ترین عملیات در طول دفاع مقدس است.

 

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام توانستند با 23 روز مقاومت و ایستادگی دشمن بعث را شکست دهندف افزود: رزمندگان برای اولین بار در عملیات بیت المقدس از کرخه، کارون و جاده ی اهواز خرمشهر عبور کردند.

 

به گفته فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء عملیات بیت المقدس چنان آتیشی بر سر رزمندگان اسلام بود که هیچ کس باور نمی کرد که رزمندگان اسلام بتوانند در این عملیات پیروز شوند.

 

وی با بیان اینکه رزمندگان زنجانی اولین کسانی بودند که پس از آزادی خرمشهر وارد این شهر شدند، خاطرنشان کرد: سوم خرداد یکی از روزهای بزرگ در طول تاریخ ایران اسلامی است.

 

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء در ادامه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: کشورهای منطقه نیز با تمسک به این فرهنگ توانستند در مقابل ایران ایستادگی کنند.

 

اوصانلو با بیان اینکه رزمندگان توانستند در کمتر از نیم ساعت شهر رتیان سوره را از چنگال داعش خارج کنند، اضافه کرد: تا زمانی که اسلام پویا و ماناست آمریکا آرام نخواهد گرفت.

 

 

کد خبر 546042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha