گسترش اسلام هراسی با مالیاتهای آمریکا

یکی از راههای دولتمردان آمریکا برای گسترش اسلام هراسی تطمیع پیروان مذاهبی دیگری غیر از اسلام با دلارهای مالیاتها دریافت شده از مردم آمریکا برای القای تفکرات ضداسلامی در ذهن آنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، چند هفته پیش یکی از مسیحیان محافظه کار در آمریکا طی یک سخنرانی که به سفارش دولتمردان آمریکایی انجام شده بود اسلام را با تروریسم مساوی دانست و این دو را جدایی ناپذیر توصیف کرد.

این یک اتفاق جدید نیست. در ده سال گذشته بسیاری از افرادی که ادعا می کنند حرفهای مسیحیت، یهودیت و هندوئیسم را بازگو می کنند آشکارا علیه اسلام و مسلمانان سخن گفته اند اما برخلاف ادعایی که می کنند آنها در واقع نظرات و عقاید دولتمردان آمریکایی را به گوش مردم می رسانند.

اتحادیه امنیت داخلی آمریکا یک مسیحی را که به گفته آنها یکی از قربانیان تروریسم است  به یک نشست رسمی که با حضور 300 نفر از مقامات رسمی شورای قانونگذاری در داکوتای جنوبی برگزار شده دعوت می کند و پول هنگفتی را در اختیار او قرار می دهد تا علیه اسلام و مسلمانان سخن بگوید.

گفته می شود که این فرد یا افراد دیگر برای سخن گفتن علیه اسلام حدود پنج هزار دلار دریافت می کنند که در واقع پول مالیات هایی است که از مردم آمریکا گرفته می شود.

در حقیقت دلارهای مالیاتی در حمایت از اشخاصی به کار گرفته می شود که دستور کار ضداسلامی آنها برای همه شناخته شده است.

اگر اتحادیه امنیت داخلی یک آمریکایی مسلمان را برای مقابله با مباحث این فرد مسیحی دعوت می کرد آن وقت می شد این استنباط را کرد که هدف از این برنامه ایجاد یک چشم انداز متعادل از ادیان مختلف برای مردم است.

در حقیقت اتحادیه امنیت داخلی با دادن پول و فرصت سخنرانی به متعصبان ضداسلام تنفر و انزجار خود از اسلام و مسلمانان را ثابت می کند، جرمی که در تناقض با قانون اساسی کشور است و دست اندرکاران آن سزاوار بازجویی و محکومیت هستند.

این سازمان و دیگر آژانس های فدرال و دولتی میلیون ها دلار از مالیات مردم آمریکا را برای تطمیع کارشناسان ضداسلام و ضدمسلمانان هدر می دهند و با دعوت آنها به مراسم تربیت داده شده برای عوامل و دست اندرکاران فدرال و دولتی به سخنان آنها مشروعیت و اقتدار می بخشند تا به این ترتیب دیدگاه های ضداسلامی خود را به همه القا کنند.

بسیاری از این کارشناسان به گروههای مذهبی مختلف متعلق دارند که استفاده از آنها موجب می شود مردمی که دارای اعتقادات مذهبی هستند به حرفهای آنها را اعتماد کرده و شستشوی مغزی شوند.

هر شخصی می تواند عقاید خود راجع به اسلام و یا هر دین دیگری بیان کند اما وقتی این عقیده از سوی آژانسهای دولتی و فدرال ، مشروع و قانونی جلوه داده می شود خطرناک و مغایر با قانون اساسی می شود که دولتمردان آمریکایی همواره مدعی اجرای تمام عیار آن در کشورشان هستند.

به گزارش آی ویوز، در این میان وظیفه مسلمانان این است که با به چالش کشیدن تصورات و ادعاهای غلط درباره اسلام مردم آمریکا و همه جهان را از این حقیقت آگاه کنند که در روی دیگر سله مطالبی درباره اسلام وجود دارد که تنها پیروان این دین و عمل کنندگان به آن می توانند بهتر از هزاران کارشناس ضداسلامی که نام خود را کارشناسان اسلامی گذاشته اند به توضیح این واقعیت ها بپردازند.

مسلمانان باید این حقیقت را آشکار کنند که هدف این کارشناسان یافتن راهی برای به دست آوردن پول است راهی که غربی ها آن را به دروغ مبارزه با تهدید غرب از سوی اسلام نام نهاده اند.

پایان پیام/
 

کد خبر 54658

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha