مسابقه بزرگ «مهدویت» در یزد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون مساجد یزد با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ «مهدویت» گفت: مسابقه بزرگ «مهدویت» در قالب سه برنامه در یزد برگزار می شود.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون مساجد یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن و عترت در یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: مسابقه بزرگ «مهدویت سه» در سه برنامه به میزبانی دبیرخانه کانون مساجد یزد برگزار می شود.

 

وی افزود: برنامه اول این مسابقه شامل مسابقه کتابخانی با موضوع کتاب« یک صد پرسش و پاسخ پیرامون امام زمان(عج الله تعالی فرجه)» است که سوالات مسابقه در وبلاگ www.mosabeghe.blog.ir  دریافت کنند و پاسخ را به صورت یک عدد شش رقمی تا اول شهریورماه به شماره پیامک 500020404131 ارسال کنند.

 

مسئول دبیرخانه کانون مساجد یزد خاطرنشان کرد: برنامه دوم این مسابقه نیز شامل مسابقه صلوات است که علاقمندان می توانند با اهدای یک هزار صلوات برای ظهور حضرت مهدی(عج الله تعالی فرجه) و ارسال جمله «اللهم عجل لولیک الفرج» به سامانه پیامک 500020404131 در این مسابقه معنوی نیز شرکت کنند.

 

رستگاری خاطرنشان کرد: برنامه سوم این مسابقه  تلاوت یک جز از قرآن کریم و هدیه آن برای ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و ارسال جمله « لبیک یا مهدی» به سامانه پیامکی 500020404131 در قرعه کشی شرکت کنند.

 

وی ادامه داد: علاقمندان می توانند تا اول شهریورماه در این مسابقات شرکت کنند و قرعه کشی آن نیز مصادف با عید غدیر انجام می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون مساجد یزد گفت: جوائز این دوره از مسابقات ربع سکه بهار آزادی، پلاک طلا، بسته های نفیس فرهنگی است.

 

 

کد خبر 547278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha