جشنواره «روح خدا» در آذربایجان شرقی برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: چهارمین جشنواره کشوری « روح خدا» به میزبانی کانون های مساجد یزد و در استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، چهارمین جشنواره کشوری «روح خدا» با هدف شناسایی ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی(ره)، آشکار سازی ابعاد قیام ۱۵ خرداد و نقش رهبری امام خمینی(ره)، تبیین و احیای هرچه بیشترگفتمان امام(ره) و رهبری، ترویج سیره عملی و نظری امام خمینی(ره) و صدور آن به خارج از مرزها به میزبانی دبیرخانه کانون های مساجد یزد در سطح کشور و در استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

 

موضوع جشنواره شامل امام خمینی(ره) و انقلاب ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ و قیام ۱۵خرداد سال ۱۳۴۲ است و بخش های جشنواره شامل، مقاله نویسی، شعر، وبلاگ نویسی (مسجد بلاگ)، مسابقه کتابخوانی وصیت نامه امام(ره)، نقاشی، خوشنویسی، نشریات تجربی و ویژه نامه های مساجد و موضوع ویژه جشنواره نیز همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

 

زمان ارسال آثار تا پایان ساعت اداری روز ۱۶تیرماه ۹۵ همزمان با عید سعید فطر اعلام شده که تمامی شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.Masajedyazd.ir یا  www.javananemasajed.ir مراجعه کنند.

 

زمان برگزاری جشنواره از ۱۲ بهمن ۹۴(ورود تاریخی حضرت امام(ره) به میهن اسلامی) تا ۳۰ مرداد ۹۵ همزمان با روز جهانی مسجد است.

کد خبر 548296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha