قدم نهادن در راه امام، قدردانی از انقلاب  و تبعیت از رهبری، بهترین شکرگزاری است

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور پیروی از آرمان های امام راحل را قدردانی از نعمت انقلاب اسلامی دانست و گفت: طبیعتاً بهترین شکر گذاری در حال حاضر تبعیت از رهبر معظم انقلاب، خدمت در مساجد و...است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، امروز(۱۳ خرداد)در مراسم تقدیر از فعالان کمیته مساجد مساجدستاد بزرگداشت  دهه فجرانقلاب اسلامی سال 94 این استان و نیز معرفی و تقدیر از برگزیدگان دومین سوگواره منطقه ای  امام الرئوف "از قدم های آسمانی تا امام مهربانی" که در محل دبیرخانه دائمی اوقات فراغت کانون های مساجد برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن بیست و هفتمین سالروز ارتحال جانسوز امام راحل، جامعیت را ویژگی آن پیر فرزانه برشمرد و شکل گیری انقلاب اسلامی را تنها و تنها  به دلیل هدایت های درست و اساسی  و ارزشمند ایشان دانست.

 

وی پیروی از آرمان های امام راحل و قدم نهادن در این راه را قدردانی از نعمت انقلاب اسلامی عنوان کرد  و گفت: طبیعتاً بهترین شکر گذاری در حال حاضر تبعیت از رهبر معظم انقلاب، خدمت در مساجد و  تلاش در به بار نشستن مطالبات ایشان  است.

 

طاهریان با بیان اینکه اثرگذارترین فعالیت ها توسط فعالان و بچه های مسجد انجام می شود، فعالیت در حوزه کانون های فرهنگی هنری مساجد را  امتیازی مضاعف خواند و گفت: باید  تلاش کنیم تا با آگاهی و عملکرد درست قابلیت های بالقوه در مساجد را فعلیت ببخشیم.

 

حسین ثابت قدم وحید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی  هم کانون ها را ظرفیت بسیار خوب و ارزشمندی برای تبیین ارزش های دینی و اخلاقی عنوان کرد  و گفت:  فعالیت 350 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان این ظرفیت را ایجاد می کند که فعالیت ها پر رونق تر و ارزشمند تر شود.

 

وی در ادامه بهره مندی از قابلیت های هنری در کانون های فرهنگی هنری مساجد را مورد توجه قرار داد و افزود: لازم است با زبان هنر ارزشمندی های دینی  و فرهنگی را بیش از پیش نمود یابد و اعلام کرد: در تلاشیم تا با محور قرار دادن فعالیت های هنری  و توجه به این مهم به تبیین موضوع های ارزشمند همچون تبیین سبک زندگی اسلامی را نشر دهیم.

 

هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی نیز در این جلسه با تقدیر از فعالیت های انجام شده در این کانون ها از  راه اندازی نخستین کتابخانه تخصصی آثار امام خمینی (ره)  در استان خبر داد و گفت: این کتابخانه نخستین بار در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور راه اندازی می شود.

 

وی معرفی ابعاد انسانی و اندیشه و رهنمودهای زندگی ساز امام راحل را از اهداف اصلی راه اندازی این کتابخانه تخصصی نام برد.

 

شیرازیان، قدردانی از اعضای کمیته ستاد بزرگداشت دهه فجر خراسان شمالی و نیز معرفی و تقدیر از برگزیدگان دومین سوگواره امام الرئوف "از قدم های آسمانی تا امام مهربانی" را محور برگزاری این مراسم عنوان کرد.

 

در این مراسم اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان و نیز برگزیدگان سوگواره معرفی و تقدیر شدند.

 

کد خبر 548524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha