۱۵ خرداد؛ معامله مردم ایران با خداوند/ امام خمینی(ره) به هیچ جریانی وابسته نبود

خبرگزاری شبستان: معاون نماینده بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه مردم در ۱۵ خرداد با خداوند معاومله کردند، گفت: اگر معامله با خدا باشد تمام ملائکه الهی در اختیار انسان قرار می گیرند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام حسین زمانی امروز (15 خرداد) در مراسم محوری گرامیداشت شهدای 15 خرداد در مسجد بازار بیرجند با بیان اینکه امام خمینی(ره) شاه را رسوا کرد، اظهار داشت: امام راحل ارتباط شاه با اسرائیل را بر ملا کرد و گفت که امروز خطر شاه از خطر بنی امیه برای اسلام بالاتر است.

 

وی با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در حرم حضرت امام راحل، گفت: رهبر انقلاب فرمودند که برجام یک تجربه برای آنهایی که ماهیت اصلی آمریکا را نمی دانستند شد که بدانند آمریکا به هیچ چیزی جز منفعت خود فکر نمی کند.

 

معاون نماینده بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت با بیان اینکه امام راحل با خدا معامله کرد، افزود: بی نیاز شده یکی از موهبت هایی است که خداوند به افرادی که با او معامله می کنند می دهد به همین دلیل امام(ره) هرگز پیش آمریکا و غرب و شرق دست دراز نمی کند و حتی از نزدیکترین افراد خود که نوه او هستند هم به خاطر اسلام دست می کشد.

 

حجت الاسلام زمانی با اشاره به اینکه امام در اوج قدرت اما خود را شاگرد آن نوجوان فداکاری می داند که زیر تانک می رود، اضافه كرد: ایشان در پایان عمر خویش به فرزندشان تاکید کردند که وجوهات مردم که دست ایشان بود را به آیت الله فاضل بدهند تا ایشان برای شهریه طلبه ها هزینه کنند.

 

وی با اشاره به اینکه مردم در 15 خرداد با خداوند معاومله کردند، گفت: اگر معامله با خدا باشد تمام ملائکه الهی در اختیار انسان قرار می گیرند.

 

معاون نماینده بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت با بیان اینکه امام فرمودند که 15 خرداد سرمنشاء و مبداء حاکمیت اسلام است، ادامه داد: امام راحل در روز 14 خرداد از دنیا رفتند تا 15 خرداد فراموش نشود.

 

حجت الاسلام زمانی با بیان اینکه امام خمینی(ره) مومن، متعبد انقلابی بود، افزود: امام چون با خدا معامله کرد مومن، متعبد انقلابی شد.

 

وی تاکید کرد: انسان زمانی می تواند مومن، متعبد، انقلابی شود که هیچ وابستگی به هیچ جریانی نداشته باشد.

 

 

کد خبر 548678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha