اجرای طرح با قرآن در رمضان به میزبانی مساجد محوری استان

خبرگزاری شبستان: معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم از اجرای طرح با قرآن در رمضان با محور قرائت روزانه یک صفحه از مصحف شریف خبر داد.

یوسف افراش، معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به اجرای طرح "با قرآن در رمضان" گفت: این طرح به همت سازمان دارالقرآن الکریم طی چند سال همزمان با ماه مبارک رمضان در سراسر کشور اجرا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این طرح از امروز، ۱۸ خردادماه، مصادف با نخستین روز ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود، تصریح کرد: این طرح در یکی از مساجد محوری و اصلی هر استان یا شهرستان با مشارکت مجموعه ای از دستگاه های فرهنگی اجرا می شود به طوری که هر روز ختم یک جز از قرآن کریم با حضور تعدادی از اساتید قرآنی و عموم مردم شکل می گیرد.

 

افراش با اشاره به استقبال دستگاه هایی مانند سازمان صدا و سیما و سازمان اوقاف از این طرح بیان کرد: با توجه به نهادینه شدن این طرح در استان ها، سازمان هایی انعکاس این طرح را عهده دار شده اند که امیدواریم با گسترش این طرح بحث تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان با جدیت بیشتری دنبال شود.

 

معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم با بیان اینکه طرح "با قرآن در رمضان" تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، یادآور شد: امیدواریم این طرح در تمامی 31 استان کشور برگزار شود.

کد خبر 549412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha