راهیابی ۲ اثر هنرمند یزدی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

خبرگزاری شبستان: آثار ۲ هنرمند یزدی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در معرض دید علاقه مندان قرارمی گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، آثار ۲ هنرمند یزدی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم درمعرض دید علاقه مندان قرارمی گیرد.

 

محمود رهبران خوشنویس برجسته یزدی با اثر « به نام خداوند بخشنده مهربان» و محمد مهدی راضی با اثر نقاشی خط در این نمایشگاه بین المللی شرکت می کنند.

 

محمود رهبران در چندین نمایشگاه داخل و خارج شرکت جسته  و در چهار دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی مقام نخست داشته است.

 

وی همچنین چهار مقام بین المللی ازکشورهای امارات متحده عربی و ترکیه بدست آورده است و کتاب حافظ  و گلشن راز و مناجات نامه را خطاطی کرده وهم اکنون استاد انجمن خوشنویسان یزد است و کلاسهای فوق ممتاز را تدریس می کند.

 

محمد مهدی راضی نیز از هنرمندان برجسته نقاشی خط استان یزد است که  پس از نزدیک به پنج سال تلاش توانست رشته نقاشی خط را برای دوره کارشناسی ناپیوسته به تصویب برساند و درنمایشگاه های مختلف بین المللی شرکت کند.

 

لازم به ذکر است، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خرداد تا ٨ تیر مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ١٨ الی 23 برگزار می شود.

کد خبر 549714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha