تجلیل از 23 خادم قرآن کشور با حضور دکتر احمدی‌نژاد

آیین تجلیل از 23 خادم قرآن کشور شب گذشته با حضور رییس‌جمهور در مصلای امام خمینی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شبستان، آیین تجلیل از خادمان قرآن با حضور رییس‌جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی پنج‌شنبه 6 مرداد همزمان با آیین افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار شد.

بنا بر این گزارش، غلامعلی حداد عادل، سیدعلی سرابی، حسین ساری، حجت‌الاسلام سعید بهمنی و لاله افتخاری در این آیین به عنوان خادم معرفی و تجلیل شدند.

همچنین محمدجواد پناهی، عبدالرحیم بخشایشی، حسین خاکساری هرندی، محمد انجم شعاع و غلامرضا شاه‌میوه به عنوان فعالان ممتاز در این آیین مورد تجلیل قرار گرفتند.

علاوه بر این احمدرضا محسنی، مجتبی نظیری، محمدرضا شایق، حسین وفایی، مردم حاج‌عبدالباقی، سیدکریم موسوی و حسن رضاییان نیز به عنوان فعالان ممتاز قرآنی مورد تقدیر قرار گرفتند.

این گزارش می‌افزاید جواد صدیق، مرتضی بشیری، محمدامین بی‌نیاز، مهدی طوسی و حجج اسلام عبدالقاسم نادری و علی صبوری نیز در آیین تجلیل از خادمان قرآن به عنوان فعالان برگزیده هدایایی را از دست دکتر احمدی‌نژاد دریافت کردند.

بنا بر این گزارش، این افراد از میان 170 چهره معرفی شده از 22 استان کشور و داوری پنج کارگروه کارشناسی در حوزه‌هایی همچون هنر، آموزش، پژوهش و تبلیغ و ترویج به عنوان خادمان قرآن انتخاب شده‌اند.

شایان ذکر است، آیین تجلیل از خادمان قرآن پنج‌شنبه شش مرداد با حضور دکتر احمدی‌نژاد، آیت‌الله محمدعلی تسخیری، سیدمحمد حسینی و جمعی از چهره‌های فرهیخته علمی و فرهنگی در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

پایان پیام/
 

کد خبر 55114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha