ادارات و دفاتر پستی استان سمنان آماده ارائه خدمات به مودیان مالیاتی هستند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل پست استان سمنان گفت: ادارات و دفاتر پستی استان سمنان آماده ارائه خدمات به مودیان مالیاتی هستند.

شهرام صادر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان اظهار داشت: با توجه به فراخوان اظهارنامه های مالیاتی، مودیان جهت دریافت خدمات می توانند به ادارات و دفاتر پستی در سطح استان سمنان  مراجعه کنند.

 

صادر اظهار داشت: مودیان مالیاتی باید برای دریافت خدمات ثبت نام، پیگیری و اصلاح کداقتصادی، ثبت اظهارنامه های شرکتها، املاک و اظهارنامه و مفاصا حساب خود را در مهلت زمانی تعیین شده به نزدیکترین واحد پستی محل سکونت خود مراجعه کنند.

 

صادر گفت: جهت رفاه حال هم استانی ها و در راستای ارائه هرچه مطلوب تر خدمات اظهارنامه مالیاتی و مفاصا حساب متصدیان ارائه این خدمات در ادارات پست استان آموزش های لازم را دیده اند و با توجه به بستر مناسب اینترنت در پست این خدمات با سرعت و امنیت بالا به متقاضیان ارائه می شود.

 

مدیرکل پست استان سمنان با اشاره به این که این همکاری رضایت مودیان را به دنبال خواهد داشت گفت: تحقق دولت الکترونیک از اهداف مهم دولت "تدبیر و امید" است که امیدواریم بتوانیم رضایت مراجعین را فراهم آوریم.

 

وی بر لزوم فرهنگ‌سازی استفاده از خدمات الکترونیکی تاکید کرد و گفت: با توجه به این که الکترونیکی شدن امور، تسهیل و تسریع آن را به نحو چشمگیری موجب می شود؛ از این رو باید فرایندها را به این سمت و سو سوق بدهیم.

 

صادر اظهار داشت: با توجه به اینکه ارایه اظهارنامه مالیات بر درآمد صاحبان مشاغل (اشخاص حقیقی) از تیرماه به خردادماه تغییر یافته و مهلت ارایه اظهار نامه الکترونیکی عملکرد سال 94 تا پایان خرداد ماه 95 تعیین شده است، مودیان انجام کار را به روزهای پایانی موکول نکنند.

 

 

کد خبر 551911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha