استاندار قم حادثه تروریستی چابهار را محکوم کرد

استاندار قم با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی چابهار را محکوم کرد و گفت: بی تردید این اقدامات، خللی در وحدت شیعه و سنی ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، در این بیانیه آمده است: بار دیگر در تاسوعای حسینی دستان ناپاک یزدیان زمان به خون پاک جمعی از هموطنان عزادار قافله سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام آغشته شد.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: این جنایت ضدانسانی و دردمنشانه که با هدف تضعیف وحدت شیعه و سنی و ایجاد فضای ناامن و خلل در روند پیشرفت کشور، توسط مشتی وهابی افراطی و با حمایت دستگاه های جاسوسی امریکا و انگلستان و اسراییل انجام گرفت بار دیگر نقاب از چهره مدعیان دروغین طرفداری از مذهب و دموکراسی و حقوق بشر برداشت و نشان داد که عوامل و دست اندرکاران این گونه ترورهای کور و بزدلانه بویی از انسانیت و ارزش های انسانی نبرده و صرفاً برای جلب رضایت اربابان دد صفت و حاکمان جیره خوار خود، حاضر به انجام هر کاری ولو کشتار انسان های بی گناه و عزادار هستند.

 

در این بیانیه تصریح شده است: بی تردید این اقدامات، نه تنها خللی در وحدت شیعه و سنی ایجاد نخواهد کرد، بلکه خون شهدای تاسوعای چابهار، موجب بهم فشردگی بیشتر صفوف شیعه و سنی شده و وحدت مسلمانان را قوام و دوام خواهد بخشید.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: اینجانب ضمن محکومیت این حادثه تروریستی ناجوانمردانه، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری ، ملت شهید پرور ایران و خانواده های محترم شهدای این حادثه تسلیت و تعزیت گفته، بی شک شناسایی سریع و برخورد قاطع با عوامل این جنایت هولناک حداقل خواسته این ملت است که امیدواریم با پیگیری های عوامل امنیتی و انتظامی بزودی عاملان سنگدل این جنایت فجیع درمحکمه عدالت محاکمه و به سزای اعمال ننگین خود برسند.

 

پایان پیام/

کد خبر 5523

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha