دومین کارگروه اقتصاد مقاومتی با موضوع زن و جهاد اقتصادی برگزار شد

خبرگزاری شبستان:مسئول دبیرخانه کانون ها فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی از برگزاری دومین کارگروه اقتصاد مقاومتی با موضوع زن و جهاد اقتصادی خبر داد.

محمد حسین عبداللهی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری خراسان رضوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت:دومین کارگروه اقتصاد مقاومتی با موضوع زن و جهاد اقتصادی در محل دبیرخانه برگزار گردید و ۵ شاخص مومن انقلابی که رهبر معظم بیان فرمودند مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی افزد:در این کارگروه مروری شد بر مطالب جلسه گذشته سپس اقتصاد مقاومتی در نگاه رهبر معظم انقلاب و جایگاه اقتصاد مقاومتی در بحث قراردادها مورد بررسی قرارگرفت همچنین اصل اقتصاد مقاومتی،تعریف اقتصاد مقاومتی،ضرورت اقتصاد مقاومتی و جایگاه فردی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

 

عبداللهی با اشاره به اینکه حتی در زمینه دارو و مواد غذایی به مدیریت اقتصادی نیازداریم تصریح کرد:ما باید برای رونق بخشیدن به اقتصاد کشور در جبهه های علمی،فرهنگی و اجرایی فعالیت کنیم و ابتدا در جبهه علمی اساتید دانشگاهها و دانشجویان باید در زمینه علمی به سمت تولید پیش بروند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با تاکید بر اینکه احتکار بزرگترین ضربه را به اقتصاد می زند خاطرنشان کرد: ورود کالاهای خارجی متاسفانه سبب رشد اقتصاد و ایجاد شغل در کشور بیگانه می شود و در مقابل به تولید کالای داخلی و اشتغال ضربه جبران ناپذیری می خورد.

 

وی استفاده از کالا و تولیدات ایرانی را موجب رونق اقتصاد کشور دانست و ضمن اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه خرید کالای ایرانی ارزش و خرید کالای غیر ایرانی ضد ارزش است افزود:در بحث اقتصاد مقاومتی باید به هنرهای خانگی رونق بخشید و اسراف را از زندگی روزمره دور نماییم.

 

عبداللهی ضمن تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی را خودمان باید حل کنیم اظهار کرد:اگر از سال ۸۷ نگاه مدبرانه رهبر به بحث اقتصاد بوده است بدون شک ایشان بیشتر از همه به اهمیت اقتصاد مقاومتی پی برده اند و مبحث اقتصاد توسط رهبر معظم انقلاب هیچ گاه تعطیل نشده است.

کد خبر 552618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha