ایجاد گفتمان و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های مهم دولت است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر با اشاره به اینکه یجاد گفتمان و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های مهم دولت است، گفت: وظیفه فرهنگ و ارشاد گفتمان‌سازی و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از بوشهر، حمیده ماحوزی، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، امروز(۳۱ خرداد)، در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: با توجه به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکید ایشان به عملی شدن اقتصاد مقاومتی تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی در دستور کار ارشاد قرار دارد.

 

وی با اشاره به تعامل با رسانه در همین زمینه تصریح کرد: ارائه برنامه‌های آموزشی و علمی برای اطلاع مردم در این زمینه، اطلاع رسانی و گفتمان سازی در رسانه ها از وظایف اداره کل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر در این زمینه است.

 

ماحوزی تصریح کرد: به منظور افزایش آگاهی مردم در زمینه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ سازی آن این اداره کل از ظرفیت های هنری، فرهنگی و رسانه ای استفاده می کند.

 

وی با اشاره به اینکه طراحی الگو و نظام اعطای نشان اقتصاد مقاومتی توسط  فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می گیرد اذعان داشت:مشارکت همگانی در حمایت از تولید ملی و برای تولید ثروت در کشور تقویت فرهنگ جهادی رویکرد این وزارت خانه است.

 

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در ادامه با اشاره به اینکه استان بوشهر امسال هم میزبان جشنواره مشاعره رضوی است گفت: امسال یازدهمین دوره مشاعره رضوی در استان بوشهر برگزار می شود.

 

وی بیان داشت: هفتمین جشنواره استانی دانش آموزی مشاعره رضوی و دهمین نمایشگاه فرهنگ رضوی نیز در بوشهر برپا می شود.

 

کد خبر 552628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha