ثبت نام از متقاضیان شرکت در طرح ملی تقرب در نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان

خبرگزاری شبستان: مدیر موسسه نورالایمان اهواز، از ایجاد تمهیداتی برای ثبت نام متقاضیان شرکت در طرح ملی تدبر در قرآن(تقرب) در نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان خبر داد.

زهرا پورکاوه، مدیر مؤسسه نورالایمان اهواز در حاشیه دهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، گفت: ثبت ‌نام طرح ملی تدبر در قرآن و سیره با محوریت جزء ۳۰ قرآن کریم در نمایشگاه صورت می گیرد.

 

وی تصریح کرد: این طرح در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تدبر در آیات قرآن کریم و با همکاری موسسه تدبر در قرآن و سیره و برخی دیگر از نهادهای قرآنی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه مراحل آموزش و آزمون طرح ملی تقرب با محوریت تدبر در جزء ۳۰ قرآن کریم، به‌صورت مجازی برگزار می شود، افزود: علاقه‌ مندان پس از ثبت ‌نام در این طرح بسته آموزشی شامل درس ‌نامه تدبر در قرآن جزء ۳۰ و چهار حلقه لوح فشرده تدبر ترتیبی جزء ۳۰ اثر حجت‌الاسلام محمدحسین الهی زاده را از طریق پست دریافت خواهند کرد.

 

پورکاوه، اذعان داشت: آشنایی با تدبر در آیات ۳۷ سوره از سوره‌ های قرآن کریم، آشنایی با مبادی و مبانی تدبر در قرآن، انس بیشتر با قرآن، افزایش بهره‌ وری و فهم آیات قرآن برای عموم از اهداف اجرای این طرح است.

 

وی همچنین از ثبت نام برای طرح حفظ مفاهیم نهج البلاغه خبر داد و خاطر نشان کرد: پذیرفته شدگان در دو آزمون طرح تقرب و حفظ مفاهیم نهج البلاغه مدرک کشوری دریافت خواهند کرد.

 

پور کاوه، ادامه داد: سال گذشته 117 نفر از شرکت کنندگان در دوره های قرآنی و نهج البلاغه موفق به کسب نمرات برتر و قبولی شدند که پیش بینی می شود این تعداد با توجه به استقبال صورت گرفته امسال بیشتر باشد.

 

وی با اشاره به فعالیت های موسسه نورالایمان و برگزاری کلاس های متعدد روخوانی، حفظ و تجوید قرآن کریم برای کودکان و بزرگسالان، بیان کرد: این مؤسسه فعالیت خود را از سال ۹۰ آغاز کرده و تعداد بسیاری حافظان کل و هفت جزء را تربیت کرده است.

 

کد خبر 553684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha