مقاومت استراتژی نظام اسلامی در برابر استکباراست

خبرگزاری شبستان:دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت:مقاومت استراتژی نظام اسلامی در برخورد و مبارزه با استکبار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک ، آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی امروز(۱۱ تیر) در جمع مردم شرکت کننده در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت:حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس نشانگر اتحاد مسلمانان و همبستگی ملت ایران با مردم مظلوم فلسطین است و این حضور پاسخ محکمی به یاوه گویی مستکبران است.

 

آیت الله محسن اراکی افزود:اگر در آن روزی که انگلستان بر فلسطین سلطه یافت و رژیم منحوس اسراییل را بوجود اورد بین مسلمانان اتحاد وجود داشت و با این حرکت استکباری مبارزه می کردند الان شاهد این وقایع نبودیم که این نتیجه سستی جامعه اسلامی در آن زمان بود.


نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت:۷۰ سال است که جامعه اسلامی درگیر این غده سرطانی است و دست اندازی و طمع رژیم اشغالگر به سایر کشورهای اسلامی هم در حال شکل گیری است.


آیت الله اراکی گفت: مقاومت، استراتژی نظام اسلامی در برابر استکباراست، روزگاری در برابر جنگ نظامی مقاومت کردیم و روزگاری دیگر مقاومت سیاسی از خود نشان دادیم و امروز استراتژی ما مقاومت اقتصادی است.


وی افزود:دشمنان دنبال شکست اقتصادی در کشور هستند که خوشبختانه مسوولان بر این امر واقف هستند و جلوی این توطئه‌ را خواهند گرفت.


دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد:توجه به اقتصاد مقاومتی از این جهت دارای اهمیت هست که اگر بخواهیم در مقابل استکبار به برتری دست یابیم باید به نیروی داخلی و تکیه بر زایش درونی ملت تکیه و اعتماد کنیم.

 
وی افزود: اعتماد به توان داخلی، استعدادها، توانمندی‌ها پایه و اساس اقتصاد مقاومتی است و تکیه به دشمن برای حل مشکلات اقتصادی بزرگترین اشتباه ممکن است.

 

آیت الله اراکی افزود: جامعه اسلامی خواستار پایداری است چراکه رژیم منحوس صهیونسیتی به‌دنبال تصرف مراکز اصلی جهان اسلام از طریق دوستی با سران برخی کشورهای اسلامی همچون آل‌سعود است که البته همین خیانت آل‌سعود با رژیم صهیونیستی خیانت به جهان اسلام است.


نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز راهپیمایی روز قدس در کشورهای اسلامی موج بیداری در جهان به راه انداخته است و این راهپیمایی در کشورهای مختلف نشان دهنده گسترش روحیه مقاومت در جامعه است.


وی افزود:آنچه در روز قدس اتفاق میفتد نشانه بیعت نسل های مختلف با آرمانهای امام راحل است که سبب نابودی دشمنان خواهد شد. 

کد خبر 555511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha