برگزاری مراسم وداع با ماه رمضان در بقاع متبرکه

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری مراسم شب وداع با ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد.

سعید رحیمی در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان قرار داریم و از همین رو نیز مراسم شب وداع با ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شاخص استان قزوین برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: این مراسم دوشنبه شب مصادف با شب بیست و نهم ماه مبارک رمضان در آستان مقدس امامزاده حسین (ع)، آستان مقدس آمنه خاتون، سلطان سید محمد، بی بی زبیده، چهار انبیا، امامزاده اسماعیل باراجین و آستان مقدس حلیمه خاتون در شهر قزوین برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: مراسم شب وداع با ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شاخص دیگر شهرهای استان نیز برگزار می شود که بقعه آقاسیدعلی شارینی، آستان مقدس امامزاده احمد حصار و امامزاده محمد طاهر آوج از جمله مکان هایی است که برگزار کننده این مراسم هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: در این مراسم که همراه با سخنرانی، مناجات خوانی و مداحی است مردم مومن این استان با ماه مبارک رمضان وداع می کنند.

 

کد خبر 555891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha