مدیر کل جدید اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد معرفی شد

خبرگزاری شبستان: در مراسمی حجت الاسلام حسین زارع زاده به عنوان مدیر کل جدید اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، در مراسمی که امروز (14 تیر) با حضور مسئولان کشوری سازمان اوقاف و امور خیریه کشوری و مسئولان استانی در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد، حجت الاسلام حسین زارع زاده به عنوان مدیر کل جدید اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد معرفی شد.

 

محمد علی طالبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد در این مراسم گفت: نهاد اوقاف یکی از نهادهای مهم و اساسی کشور در بخش دینی است.

 

وی افزود: اداره کل اوقاف می تواند در زمینه های مختلف فعالیت داشته باشد که زمینه های فرهنگی نیز می توان عرصه مناسبی برای این نهاد باشد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد خاطرنشان کرد: امیدواریم در کنار گسترش فرهنگ وقف در کشور، مسیر و فضا به سمتی حرکت کند که معضلات اساسی جامعه به ویژه در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی کاهش پیدا کند.

 

طالبی در پایان بیان کرد: در وقف برکتی نهفته است که می توان از این طریق زندگی اجتماعی را ساماندهی کرد و بسیاری از مشکلات جامعه را کاهش داد.

 

لازم به ذکر است، در این مراسم از خدمات حجت السلام غلامرضا عادل، مدیر کل سابق اوقاف و امور خیریه استان یزد تجلیل شد.

کد خبر 556276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha