روحانیون برای انجام فعالیت های فرهنگی با برنامه و به روز باشند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، به اهداف شوم دشمنان جهت نفوذ و ایجاد تفرقه افکنی بین مسلمانان و ملت ایران اشاره و افزود: روحانیون برای انجام فعالیت های فرهنگی با برنامه و به روز باشند.

حجت ‌الاسلام حمید برازش، مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، به نقش روحانیون اشاره و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: روحانیون، نقش مهمی در تداوم انقلاب و اسلام دارند.

 

وی اظهار داشت: روحانیون با روحیه جهادی تبلیغ دین و ترویج معارف اهل بیت (علیهم السلام) را محور قرار داده و در ورای آن، مشکلات، معضلات اجتماعی و فردی بین مردم حل می‌ کنند.

 

برازش، به پیوند عمیق مردم ایران با روحانیت اشاره و تصریح کرد: مردم، مبلغان را از جنس خود و حامی و پشتبیان خود در مورد مشکلات و گرفتاری ها و تبیین احکام شرعی می دانند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: روحانیون در همه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی منطقه نقش به سزایی دارند.

 

وی عنوان کرد: روحانیون با انجام برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی از جمله پاسخ به شبهات دینی، تحلیل مسائل روز، آگاهی مردم از خطرات، خلاقیت و نوآوری در جذب نوجوانان و جوانان، برگزاری مسابقات مختلف قرآنی، ارائه مشاوره برای کاهش آسیب های اجتماعی و اقامه نماز جماعت در مسیر تداوم و حفظ ارزش ها و آرمان های اسلامی گام های مؤثری بر می دارند.

 

برازش، با اشاره به اهداف شوم دشمنان جهت نفوذ و ایجاد تفرقه افکنی بین مسلمانان به خصوص در کشور ما گفت: دشمنان با نفوذ و ایجاد تفرقه و به وسیله فضای مجازی و ابزارهای نوین ارتباطی درصدد ضربه زدن و خدشه دار کردن باورها و اعتقادات مردم هستند که روحانیون و مبلغان در این زمینه بسیار هوشیار هستند و تاکنون تمام نقشه های آنان را خنثی کردند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: روحانیون با استفاده ازشیوه ها و اندیشه های نو در گسترش و مدیریت تبلیغ، ترویج دین و مباحث مذهبی و فرهنگی در فضای مجازی همواره شکل، محتوا و شناخت نیازها، مخاطب شناسایی کرده و با تجزیه و تحلیل درست، اهداف اسلامی را محقق می سازند.

 

 

کد خبر 556183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha