برگزاری اجتماعات مدافعان حریم خانواده در ۴۰۰ شهر کشور/ وجود بیش از ۹ میلیون زن بسیجی در کشور

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: اجتماعات بزرگ مردمی با عنوان مدافعان حریم خانواده در ۴۰۰ شهر کشور در حال برگزاری است.

معصومه حکیمیان، معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: حادثه غم انگیز و در عین حال غرورانگیز مسجد گوهرشاد و شهادت چند هزار نفر از مردم در پی دستور کشف حجاب رژیم پهلوی، موجب شد تا روز بیست و یکم تیرماه به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شود و از سال گذشته به عنوان هفته برنامه ریزی شد.

 

وی افزود: عفاف و حجاب یک ضرورت و نیاز برای جوامع بشری است و در کشور ما به برکت انقلاب اسلامی اقدامات خوبی انجام شده است.

 

حکیمیان بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه های این هفته برگزاری اجتماعات بزرگ مردمی تحت عنوان مدافعان حریم خانواده با شعار حیا، عفت و غیرت حافظ حریم خانواده است.

 

به گفته وی، این اجتماعات از روز بیستم تیرماه در 400 شهر کشور آغاز شده و تا روز بیست و دوم نیز ادامه دارد.

 

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه بیش از 9 میلیون نفر از زنان کشور عضو بسیج هستند، گفت: اگر زنان و مردان جامعه را از آسیب های فرهنگی از جمله بد حجابی و بی عفتی حفظ کنیم خانواده های سالمی در آینده خواهیم داشت.

 

وی گفت: با این برنامه ها تلاش می کنیم به خانواده ها یادآوری کنیم که با وجود حفظ حیا و عفت است که یک جامعه می تواند نسل بعدی خود را درست تربیت کند در غیر این صورت نسل بعدی از دست خواهد رفت.

 

کد خبر 557488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha