مجاهدت و شهادت طلبی شهدا و ایثارگران ستودنی است

خبرگزاری شبستان:مدیر کل بهزیستی استان مرکزی گفت: مجاهدت وشهادت طلبی شهدا و ایثارگران سبب اقتدار و عزت نظام اسلامی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، به مناسبت هفته بهزیستی و در اولین روز از این هفته گلزار شهدا با حضور مديركل و اعضای شورای معاونين غبارروبی و عطر افشانی شد.

 

در این مراسم حاضرین با ذکر فاتحه و نثار گل یاد و خاطرات رشادت های شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را گرامی داشتند و با آرمان های بلند امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا میثاقی دوباره بستند.

 

دکتر بهروز رفیعی، مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری جانبازان گفت: مجاهدت و ایثار و شهادت طلبی، ایمان و ولایت مداری ملت ایران موجب پیروزی رزمندگان سپاه اسلام گردیدواین مجاهدت ها و ایثار محدود به یک زمان و مکان و محدوده خاص نیست.

 

وی افزود: جهاد، شهادت طلبی و ایثار فرهنگی مربوط به همه زمان ها و مکان ها است و با همین حرکت است که می توان در برابر استبداد، تجاوز ، خیانت و خباثت هاایستاد.

 

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه امروز ثمره آن ایستادگی ها نه فقط پیروزی جمهوری اسلامی و پیشرفت و تعالی ایران اسلامی بلکه بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی و ایستادگی در برابر حاکمان جبار و مزدوران قدرت های استعمارگر است، بیان داشت: امروز موفقیت و پیروزی و ایستادگی و مجاهدت ملت های مسلمان الگو گرفته از همین شهدای دوران دفاع مقدس است.

 

شرکت‌کنندگان در این آیین با نثار شاخه‌های گل بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند و با غبارروبی قبور مطهر شهدا و گلباران مزار مطهر آنان یاد و خاطره حماسه‌سازی‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام را گرامی داشتند.

 

در ادامه این آیین از خانواده شهدای 8 سال دفاع مقدس نیز تجلیل به عمل آمد  .

کد خبر 557997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha