توجه به نیازهای عاطفی و مادی انسان ها یکی از ضروریات جامعه اسلامی است

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انسان ها همواره باید برای یکدیگر مفید باشند و برای بهبود زندگی خود و همنوعان خود تلاش کنند، توجه به نیازهای عاطفی و مادی انسان ها را یکی از ضروریات جامعه اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ آیت الله مهمان نواز، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری امروز (22 تیر) در دیدار مدیرکل و معاونان بهزستی خراسان شمالی به مناسبت آغاز هفته بهزیستی بیان کرد: کلمه «بهزیستی» به معنای زیست بهتر، بسیار پرمعنا و پرمفهوم و باقداست است و به تبع آن افرادی که در این سازمان تلاش می کنند نیز از ارزش بالایی برخوردار هستند.

 

وی با بیان اینکه در دین مبین اسلام به تلاش برای داشتن زندگی بهتر توصیه و سفارش فراوان شده است، اظهارداشت: انسان ها همواره باید برای یکدیگر مفید باشند و برای بهبود زندگی خود و همنوعان خود تلاش کنند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر نسبت به افرادی که به هر دلیلی دارای مشکلات فردی و اجتماعی هستند، بی تفاوت باشیم در حقیقت بویی از عاطفه نبرده ایم، گفت: توجه به نیازهای عاطفی و مادی انسان ها یکی از ضروریات جامعه اسلامی است.

 

رضا الله وردی، مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی نیز در ابتدای این دیدار گفت: در حال حاضر بهزیستی با 170 وظیفه محوله بهترین خدمات را به مددجویان تحت پوشش خود ارائه می دهد که حدود 17 هزار و 400 معلول تحت پوشش بهزیستی استان قرار دارند.

 

وی از فعالیت 480 مرکز خدمات رسان در زمینه نگهداری و مراقبت جامعه هدف سازمان بهزیستی استان خبر داد و گفت: این مراکز به همت خیران و مردم نیکوکار استان راه اندازی شده است.

 

الله وردی همچنین از فعالیت 15 مرکز نگهداری از کودکان دختر و پسر در سطح استان خبر داد و افزود: 123 مهد کودک نیز با بیش از 8 هزار کودک از آموزش های لازم بهره مند می شوند.

 

 

 

کد خبر 558002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha