برگزاری تعداد ۲۰ گفتمان دینی در هفته حجاب و عفاف در استان یزد

خبرگزاری شبستان: دبیر اجرایی طرح گفتمان های دینی سازمان تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به برنامه های هفته حجاب و عفاف گفت: تعداد ۲۰ گفتمان دینی در هفته حجاب و عفاف در استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، مهدی تیموری، دبیر اجرایی طرح گفتمان های دینی سازمان تبلیغات اسلامی یزد امروز (23 تیر) در نشستی گفت: تعداد 20 گفتمان دینی به صورت عمومی و با حضور بانوان و مبلغات استان و در موضوعات مرتبط با مسئله حجاب برگزار می شود.

 

وی افزود: در برگزاری این گفتمان ها از اساتید توانمند استان که در خصوص حجاب و مسئله پوشش دارای تجربیات و مطالعات مناسبی هستند و در شبکه اساتید استان دارای فعالیت هستند، استفاده می شود .

 

تیموری خاطر نشان کرد: مسئله حجاب یکی از مهم ترین مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه است که بیان آثار و فواید موثر آن می تواند در جلوگیری از بروز بد حجابی و بسیاری از  آسیب هایی که ممکن است در اثر عدم رعایت پوشش مناسب در سطح اجتماع ایجاد شود مثمر ثمر واقع شود .

 

دبیر اجرایی طرح گفتمان های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان بیان کرد: امروزه با توجه به سو استفاده برخی افراد سود جو از مسئله حجاب و پوشش در جامعه به ویژه در شبکه های اجتماعی از یک سو و برنامه های منحرف کننده دشمنان قسم خورده اسلام و دین از سوی دیگر، می طلبد که دستگاه های متولی امر حجاب به ویژه دستگاه های فرهنگی با عزم جدی و با برنامه های هدفمند و تاثیرگذار اقدامات مناسب و مطلوبی را در رفع آسیب های بی حجابی و عدم رعایت پوشش اسلامی بردارند تا کمتر شاهد مسائل بد اخلاقی و بد پوششی در جامعه باشیم .

کد خبر 558310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha