مبلغان، معضلات جامعه را برای مردم بازگو کنند

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت تبیین معضلات در سطح کشور گفت: مبلغان، معضلات جامعه را برای مردم بازگو کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد امروز ( 8 مهر) در گردهمایی یاوران حسینی استان یزد در محل مسجد روضه محمدیه یزد گفت: توقعات مردم و مسئولین از روحانیون زیاد و به جا است و با توجه به وظایف روحانیون، بخش های مختلف خواستار ارائه درخواست های خود توجه مبلغان به مردم است.

 

وی افزود: جایگاه منبر و خطابه، جایگاهی بزرگ و مورد اعتماد مردم است و ما را به عنوان امام خطاب می کنند که این اعتماد خوبی است و همین که در منبر وعظ و سخنرانی داریم، نوعی اعتماد مردم به کلام روحانیت است.

 

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: آسیب هایی که مورد اهتمام قرار گرفته شامل افزایش طلاق در جامعه، مواد مخدر، حاشیه نشینی و پیامدهای آن است که اگر همت جمعی نباشد ضرر و زیان بزرگ است و منبر و سخنرانی وعاظ می تواند فرصت بزرگی باشد که روش و زندگی اهل بیت ( علیهم السلام) را برای مردم بازگو کرد و از این مشکلات جلوگیری کرد.

 

حجت الاسلام کارگر بیان کرد:ما درخواست داریم که روحانیت بر منبر و در مسجد پیرامون مسائل و مشکلات روز جامعه صحبت کرده و بحث فضای مجازی که توسط دشمنان مورد هجمه قرار گرفته است را مورد تذکر قرار دهند و برای مردم از مشکلات و فرصت های آن بیان کنند.

کد خبر 577303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha