کارگاه تولیدی حمایتی غدیر نمایشگاه و فروشگاه دائمی عرضه تولیدات جامعه هدف بهزیستی یزد افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: کارگاه تولیدی حمایتی غدیر نمایشگاه و فروشگاه دائمی عرضه تولیدات جامعه هدف بهزیستی به مناسبت هفته بهزیستی در یزد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم افتتاحیه کارگاه تولیدی حمایتی غدیر یزد و نمایشگاه و فروشگاه دائمی عرضه تولیدات جامعه هدف بهزیستی یزد امروز (26 تیر) با حضور مسئولان کشوری و استانی سازمان بهزیستی در یزد برگزار شد.

 

حسین نحوی ‌نژاد، معاون توانبخشی رئیس سازمان بهزیستی در این مراسم گفت: پیشگیری و توانبخشی معلولان از اهداف اصلی ما در جامعه و سازمان بهزیستی است که در این راستا مراکز متعددی را فعال کرده ایم.

 

وی افزود: حضر در چرخه عادی زندگی از اهداف ما است که معلولان می توانند با حضور در کلاس های توانبخشی و آموزشی در این راستا گام بردارند.

 

معاون توانبخشی رئیس سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: حضور معلولان در جامعه و احیای کارکردهای انها می تواند در جامعه و اقتصاد و استاندارد بودن کشور موثر باشد و این امر موجب پویایی جامعه می شود.

 

نحوی نژاد تصریح کرد: کارگاه‌های اشتغال حمایت در کشور یکی از فعالیت هایی است که توسط سازمان بهزیستی در راستای حمایت از معلولان انجام می شود و در استان یزد نیز این کارگاه افتتاح شده است.

 

لازم به ذکر است، کارگاه تولیدی حمایتی غدیر یزد و نمایشگاه و فروشگاه دائمی عرضه تولیدات جامعه هدف بهزیستی یزد با سرمایه‌گذاری پنج میلیارد ریال توسط بخش غیردولتی با اشتغال‌زایی 65 نفر با حمایت سازمان بهزیستی افتتاح شد.

کد خبر 558770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha