پایان مردادماه نهمین دوره همایش اندیشه های آسمانی کلید می خورد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی با اشاره به در پیش رو داشتن جشنواره محراب و مراسم گلباران حرم رضوی افزود: پایان مردادماه نهمین دوره همایش اندیشه های آسمانی کلید می خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد،محمد حسین عبداللهی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی امروز(۲۷ تیر)در جلسه شورای اداری با تاکید بر اینکه باید برای برگزاری هر چه باشکوه تر جشنواره محراب تلاش مضاعف نماییم گفت:در خصوص مراسم گلباران حرم مطهر رضوی باید به صورت جدی تر با افراد و اداراتی که در این موضوع با دبیرخانه همکاری می کنند و وظایفی دارند هماهنگی لازم انجام پذیرد.

 

وی تصریح کرد:بعد از دهه کرامت نهمین دوره همایش اندیشه های آسمانی از ۳۱ مرداد تا ۱۸ شهریور در مشهد برگزار خواهد که در این دوره ۲ هزار نفر از مدیران کانون های جدید التاسیس یا جدیدالانتصاب در ۴ گروه،شامل ۳ گروه از برادران و یک گروه از خواهران حضور خواهند داشت.

 

عبداللهی ضمن تاکید به پیگیری موضوعات فرهنگی خاطرنشان کرد:اعزام مبلغین بر اساس درخواست استانها انجام می شود و دبیرخانه کانون های مساجد خراسان رضوی بر اساس نیاز اعلام شده از طرف کانون ها مبلغین را اعزام می کند که تا کنون ۲۸ مبلغ به کانون های متقاضی اعزام گردیده است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی بیان کرد:در خراسان رضوی ۹۶۰ پایگاه اوقات فراغت وجود دارد که از این تعداد ۱۶۰ پایگاه ویژه هستند و هر کدام از این پایگاههای ویژه ۶ کانون را زیر مجموعه خود دارند.

 

وی با تاکید بر انعکاس و اطلاع رسانی مطلبوب برنامه های وسیع و متنوع کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: باید کارشناسان استان با معاونت های مربوطه در ستاد عالی ارتباط تنگاتنگی داشته باشند.

کد خبر 559091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha