۱۰۰ مقاله به جشنواره کرامت انسانی از منظر رضوی ارسال شده است

خبرگزاری شبستان:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تاکنون ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه جشنواره کرامت انسانی از منظر رضوی در استان زنجان ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز در جلسه اتاق فکر جشنواره کرامت انسانی از منظر رضوی در استان زنجان اظهار کرد: همایش علمی پژوهشی کرامت انسانی از منظر رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(علیه السلام) است که به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به استقبال پژوهشگران و محققان از این همایش ادامه داد: به همین منظور دو بار متوالی زمان ارسال آثار به این جشنواره تمدید شد.

 

به گفته مقدم، تاکنون 100 اثر به دبیرخانه جشنواره در زنجان ارسال شده است که آثار توسط حجت الاسلام مهدی مجتهدی، تورج عقدایی و ابراهیم قاسمی داوری خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه از برگزیدگان آثار در مراسم اختتامیه تجیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: این مراسم (14 مرداد) همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت معصومه(سلام اله علیها) برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: مراسم افتتاحیه این همایش نوبت صبح در فرهنگسرای امام خمینی(ره) با ارائه مقالات برگزیده کلید می خورد و در نوبت بعدازظهر نیز مراسم سخنرانی با حضور میهمانان ویژه و تجلیل از برگزیدگان در قالب مراسم اختتامیه اجرا

می‌شود.

 

به گفته مقدم، نمایشگاه عکس از حرم امام رضا(علیه السلام) نیز (14 مرداد) در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان دایر می‌شود.

 

در ادامه این مراسم نیز یکی از اعضای اتاق فکر که داوری این دوره از جشنواره را برعهده دارد نیز به برگزاری جلسات فکری این همایش اشاره کرد و افزود: جلسات مرتبط با این همایش به صورت اتاق فکر و جلسات هماهنگی برای اجرای این جشنواره برگزار می شود که نتایج مطلوبی نیز در پی دراد.

 

ابراهیم قاسمی ادامه داد: در این همایش نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار زنجان و میهمانانی از جشنواره رضوی نیز حضور خواهند داشت. 

کد خبر 559287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha