سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت سراسر کشور پایان یافت

خبرگزاری شبستان:سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان پسر سراسر کشور در جوار بار گاه منور امام هشتم(علیه السلام) رضوی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، مراسم اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان پسر سراسر کشور ظهر امروز (28تیر) با حضور محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم که با صورت زنده از شبکه قرآن سیما و شبکه استانی خراسان رضوی پخش شد و عباس سلیمی، قاری و استاد برجسته اجرای آن را بر عهده داشت، محمدرضا جمع، نفر برتر مسابقات قرآن دانش‌آموزی سال گذشته استان خراسان رضوی آیاتی از کلام وحی را تلاوت کرد.

 

سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور با معرفی نفرات برتر در بخش های مختلف که به میزبانی مشهد برگزار شد به کار خود پایان داد.

 

در این مراسم، طی دو مرحله از برگزیدگان سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان پسر سراسر کشور با اعطای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 

یادآور می‌شود، میکائیل باقری، معاون قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، سیدجواد حسینی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و عباس سلیمی از اساتید برجسته قرآن و ... نیز حضور داشتند.

کد خبر 559351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha