استفاده از ظرفیت مردمی نقطه قوت جشن های نیمه شعبان

خبرگزاری شبستان: استاندار قم در ديدار با احمد حاجي زاده معاون اجرايي مسجد مقدس جمكران فرصت خدمتگزاری به زائران را مجال الهي دانست و اظهار كرد: استفاده از ظرفیت مردم مهمترین نقطه قوت جشن های نیمه شعبان امسال بود.

به گزارش گروه مهدویت خبرگزاری شبستان، سيدمهدي صادقي، استاندار قم، در ديدار احمد حاجي زاده، معاون اجرايي مسجد مقدس جمكران طی سخنانی از همكاري و همدلي مسئولين استان در برگزاری جشن های نيمه شعبان امسال قدردانی کرد.

 

صادقی با اشاره به ابراز رضایت عمومی نسبت به تمهیدات اندیشیده شده برای این جشن ها، رصد نقاط قوت و ضعف در برگزاري مراسم هاي مذهبي را مورد تاکید قرار داد و افزود: بايد با شناسايي و پيش بيني تسهیلات موردنیاز برای زائران و مجاوران مسجد مقدس جمكران، بسترهاي لازم براي جلب رضايت حداكثري آنها فراهم شود.


استاندار قم وجه تمايز جشن نیمه شعبان امسال را استفاده از ظرفيت هاي مردمي در خدمات رساني عنوان نمود و ادامه داد: با فراهم کردن زمینه حضور اقشار و گروه های مردمي مي توان نقش آفريني آنها در مراسمات مذهبي را افزايش داد.


همچنین در ابتداي اين ديدار نيز احمد حاجي زاده، معاون اجرايي مسجد مقدس جمكران با اشاره به رضايت مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) در مورد برگزاري جشن هاي نيمه شعبان امسال اظهار كرد: همكاري و همراهي دستگاههای مختلف استان در خرسندي مردم متبلور شد كه این امر رضايتمندي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) از برگزاري با شكوه اين مراسم را در پي داشت.

 

وي همچنين شناسايي راهكارهاي جلب مشارکت مردم در برپايي جشن هاي نیمه شعبان در سالهاي آتي را از اولويت هاي مسجد مقدس جمكران عنوان کرد و افزود: طبق نظرسنجي صورت گرفته در جشن هاي امسال رضايتمندي در بالاترين سطح قرار داشته كه اين امر نشان از مسير درست خدمات رساني به مردم است.


در پايان اين جلسه نيز با اهداي لوحي از سوي توليت مسجد مقدس جمكران از استاندار و ساير اعضاي ستاد تسهيلات زائرين استان در همكاري و ارائه خدمات رساني به ميهمانان حضرت ولي عصر (عجل الله تعالی فرجه) در جشن هاي نيمه شعبان تقدير به عمل آمد.

 

کد خبر 559364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha