ارسال ۲۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، از ارسال ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی تولید کتاب رضوی خبر داد و گفت: حمایت از مؤلفان جوان در جهت تولید کتاب در زمینه فرهنگ رضوی مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی تولید کتاب رضوی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز (29 تیر) در نشست هیئت اجرایی نخستین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، گفت: جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام) از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین المللی امام رضا (علیه السلام) در همه استان های کشور و بیشتر نقاط جهان برگزار می شود.

 

وی در ادامه بابیان اینکه 200 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی ارسال شده است افزود: از این تعداد ۶۴ کتاب چاپ شده و ۱۳۶ کتاب آماده چاپ است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: حمایت از مؤلفان جوان در جهت تولید کتاب در زمینه فرهنگ رضوی مهمترین هدف برگزاری نخستین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی است.

 

کارگران به موضوعات مختلف جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام) اشاره و ابراز کرد: جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام) با موضوعات مختلف شعر، ادبیات، خوشنویسی، فرهنگی هنری و... در استان های سراسر کشور در جهت ترویج فرهنگ رضوی برگزار می شود.

 

وی بابیان اینکه جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام) در استان چهارمحال و بختیاری یازدهمین سال است که برگزار می شود افزود: در 10 دوره گذشته جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام) در استان با موضوع ادبیات کودک و نوجوان در سه موضوع رشته شعر، داستان و قطعه ادبی برگزار می شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: یازدهمین جشنواره امام رضا (علیه السلام) در استان با موضوع جشنواره ملی تولید کتاب رضوی برگزار می شود.

 

کارگران افزود: با توجه به اینکه امسال جشنواره ملی تولید کتاب رضوی برای اولین بار برگزار می شود تولید پنج کتاب برنامه ریزی شده است و در حال حاضر ۱۵ عنوان کتاب با تیراژ یک هزار نسخه در سطح کودک و نوجوان آماده شده که با مشارکت بخش خصوصی بعد از اختتامیه جشنواره توزیع می شود.

 

خاطرنشان می شود: اختتامیه نخستین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی 20 مرداد سال جاری در فرهنگسرای بزرگ ارشاد شهرکرد برگزار می شود.

 

کد خبر 559679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha