همایش نمایندگان حقوقی و مدیران مدارس جامعه القرآن الکریم برگزار شد

خبرگزاری شبستان: همایش نمایندگان حقوقی و مدیران مدارس جامعه القرآن با هدف آشنایی با آیین نامه مالی، اجرایی، اداری و شرح وظایف نمایندگان ۲۷ و ۲۸ تیرماه در موسسه جامعه القرآن برگزار شد.

حیدر رستمی، مسئول ستاد امور مدارس جامعه القرآن در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه همایش دو روزه نمایندگان حقوقی و مدیران مدارس جامعه القرآن در روزهای 27 و 28 تیر در موسسه برگزار شد، گفت: این همایش با هدف آشنایی با آیین نامه مالی، اجرایی، اداری و شرح وظایف نمایندگان برگزار شد. 

وی افزود: حجت الاسلام سیدمحمد مهدی طباطبایی، مدیر موسسه و حجت الاسلام سیدمحمدحسین طباطبایی با موضوع ترویج قرآن، سیره ائمه اطهار، مسائل علمی، اخلاقی و تربیتی به ایراد سخن پرداختند.

رستمی هدف برگزاری این همایش را توجیه نمایندگان دانست و بیان داشت: در این همایش دو روزه کلاس های توجیه مباحث مالی مدارس، کارگزینی و مسائل آموزشی و قرآنی با حضور کارشناسان ستاد امور مدارس برگزار شد.

مسئول ستاد مدارس خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این همایش دو روزه با حضور در کمیسیون های تخصصی به طرح موضوعات و مشکلات و راه حل برای رفع آن پیشنهاداتی ارائه کردند.

شایان ذکر است، نمایندگان علاوه بر شرکت در این همایش، به زیارت حرم حضرت معصومه (سلام الله)، مسجد مقدس جمکران و بیت النور مشرف شدند.

 

 

 

کد خبر 559689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha