جشن های دهه کرامت در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشن های دهه کرامت به همت کانون های فرهنگی هنری در استان خبر داد و گفت: ۱۷ دستگاه اجرایی در برگزاری جشن های دهه کرامت استان همکاری دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری امروز (29 تیر) در نشست هیئت اجرایی نخستین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، گفت: 17 دستگاه اجرایی در برگزاری جشن های دهه کرامت استان همکاری دارند.

 

وی در ادامه جشنواره بین‌المللی امام رضا را یکی از برنامه‌های دهه کرامت عنوان کرد و افزود: جشن های دهه کرامت به منظور بالا بردن نشاط و شادابی مردم در سراسر استان برگزار می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برگزاری جشن های مردمی دهه کرامت بر عهده ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور است که در استان ها با مدیریت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود.

 

حجت الاسلام یوسفی بابیان اینکه جشن های دهه کرامت با به صورت مردمی در مساجد و محلات برگزار می شود اظهار داشت: حضور خادمین حرم امام رضا (علیه الاسلام) یکی از مهمترین برنامه های جشن های دهه کرامت در استان است.

 

وی با اشاره به اینکه 17 دستگاه اجرایی در برگزاری جشن های دهه کرامت استان همکاری دارند گفت: این 17 دستگاه های اجرایی باید برای شناخته شدن فرهنگ رضوی و ترویج این فرهنگ تلاش کنند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه مردم متولیان اصلی در برگزاری جشن های دهه کرامت هستند گفت: جشن های دهه کرامت با رویکردهای خلاقانه، نوآورانه و به منظور بالا بردن نشاط و شادابی مردم برگزار می شود.

 

خاطرنشان می شود: از یکم ذی القعده سالروز تولد حضرت معصومه (سلام الله علیها) تا یازدهم ذی القعده سالروز تولد امام رضا (علیه الاسلام) به نام دهه کرامت نامگذاری شده است. 

 

کد خبر 559696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha