اعلام فیلم های راه یافته به مرحله نهایی در یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی یزد

خبرگزاری شبستان: دبیر تخصصی جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی گفت: ۳۱ تیرماه، زمان اعلام فیلم های راه یافته به مرحله نهایی در یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی یزد است.

رقیه توکلی، دبیر تخصصی یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی با اشاره به برگزاری این جشنواره به میزبانی یزد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، گفت: زمان اعلام نتایج فیلم های راه یافته به مرحله نهایی یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی با توجه به تمدید زمان ارسال آثار  31 تیرماه اعلام شد.

 

وی افزود: آثار ارسال شده در این جشنواره به مدت یک هفته مورد بررسی قرار گرفته اند که  اعضای هیات انتخاب نیز در این مدت 365 اثر در بخش داستانی و 253 اثر در بخش مستند را مورد بررسی قرار دادند که با بررسی ها و رایزنی فیلم های برتر انتخاب می شوند.

 

دبیر تخصصی جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی یزد تصریح کرد: اسامی این فیلم های برتر از طریق رسانه های استانی و کشوری روز پنجشنبه 31 تیرماه اعلام می شود.

 

لازم به ذکر است، یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی به میزبانی یزد برگزار می شود که در هشت باب با عنوان طریق الرضا(علیه السلام) طراحی شده و اختتامیه آن نیز 18  تا 21 مردادماه در پردیس سینمای تک یزد برگزار می شود.

کد خبر 559827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha