برگزاری دوره های طرح تفسیر کوتاه قرآن در کانون های مساجد خراسان رضوی

خبرگزاری شبستان:مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی از برگزاری دوره های طرح تفسیر کوتاه قرآن کریم در کانون های مساجد استان خراسان رضوی خبر داد.

محمد حسین عبداللهی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: این دوره های آموزشی پس از اعلام آمادگی و ثبت نام از اعضای کانون های فرهنگی هنری متقاضی در شهرستان های مشهد، نیشابور، تربت حیدریه، سبزوار، سرخس، کاشمر، بردسکن، گناباد و خلیل آباد طبق زمان بندی اعلام شده، در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۵برگزار گرديد.

 

وی افزود: در این طرح که ۹۱ دوره آموزشی تفسیر با محوریت جزء چهارم قرآن کریم در ۹ شهرستان استان خراسان رضوی برگزار شد، از وجود ۸۲ نفر از اساتید خانه های نور که عموما دارای تحصیلات حوزوی، دکتری و کارشناسی ارشد علوم قرآنی و تفسیر بودند، کمک گرفته شد.

 

عبداللهی گفت: با عنایات الهی و همراهی اساتید و مدیران خانه های نورکانون ها، تعداد یک هزار و ۳۸۳ نفر در این طرح آموزش دیدند و در پایان هر دوره نفرات برگزیده معرفی و تقدیر شدند که نفرات برگزیده در هر دوره با شرکت در آزمون مرحله استانی به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 559870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha