ارسال ۴۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی

خبرگزاری شبستان: مدیر اجرایی جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی از ارسال ۴۵۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

 علی هلشی، مدیر اجرایی جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی در ایلام، صبح امروز(30 تیر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: آیین اختتامیه این جشنواره که قرار بود 19 مرداد برگزار شود به 20 مرداد سال جاری موکول شده است.

 

وی، بابیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره که 20 تیر بوده پایان‌یافته است، افزود: مرحله داوری آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره از شنبه هفته آینده با حضور هیئت‌داوران متشکل از اساتید برجسته دانشگاهی و صاحب‌نظران استانی و کشوری بر برگزار خواهد شد.

 

دبیر اجرایی جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی، با اشاره به اینکه 450 اثر به دبیرخانه این جشنواره در ایلام ارسال‌شده است، گفت: در بخش سفرنامه و خاطره‌نویسی زیر 18 سال 259 اثر، در بخش بالای 18 سال 157 اثر و در بخش ویژه جشنواره که بخش زیارت اولی‌هاست 22 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده است.

 

هلشی، بابیان اینکه این جشنواره در سال جاری در دو بخش عربی و فارسی و در دو رده سنی بالای 18 سال و زیر 18 سال برگزارشده است، افزود: در بخش عربی نیز 12 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده که با توجه به اینکه برگزاری جشنواره به زبان عربی برای اولین بار در سال جاری بوده است تلاش می‌شود در سال آتی برنامه‌ریزی بهتری برای حضور زوار عراقی در این جشنواره انجام شود.

 

وی، بیان کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره در استان ایلام از 22 برگزیده در بخش‌های سفرنامه و خاطره‌نویسی و بخش ویژه و عربی با حضور مسئولان کشوری و استان، خدام بارگاه مطهر امام رضا(ع) و مهمانانی از نقاط مختلف کشور تجلیل خواهد شد.

 

دبیر اجرایی جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی با اشاره به فراهم کردن تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در دهه کرامت سال جاری، خاطرنشان کرد: کمیته‌های مختلف جشنواره ازجمله داوری، اسکان و پذیرایی، برنامه‌ریزی و اجرا، اطلاع‌رسانی و شورای مشورتی برای برگزاری باشکوه این جشنواره در استان تشکیل‌شده است.

کد خبر 559875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha