حضور سه گروه ۱۳ نفره کاروان زیر سایه خورشید در گلستان

خبرگزاری شبستان: دبیر شبکه جوانان رضوی شاخه گلستان گفت: امسال کاروان زیر سایه خورشید با حضور سه گروه ۱۳ نفره در ۱۴ شهرستان و همه شهرهای استان حضور می یابند و طی ۶ روز به اجرای برنامه می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سید حسام بنی فاطمه، دبیر شبکه جوانان رضوی شاخه گلستان، امروز (30 تیر)  در نخستین جلسه شورای هماهنگی دهه کرامت استان گلستان گفت: امسال جشن های مردمی زیر سایه خورشید همزمان با 31 استان کشور در 20 کشور خارجی نیز با شعار یا علی بن موسی الرضا الگوی زندگی ما جهاد همیشگی شما برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه 23 اولویت از سوی موسسه جوانان آستان قدس برای میزبانی خدام در استان ها پیش بینی شده است، افزود: استان گلستان در تمامی 23 حوزه برنامه خواهد داشت.

 

بنی فاطمه، طب الرضا و ویزیت رایگان پزشکان، سرکشی از خانواده های فاجعه منا و توجه به شهدای مدافع حرم، سرکشی از کارخانجات مقاوم در برابر تحریم ها و توجه به اقتصاد مقاومتی، اعزام مشهد نرفته ها به صورت رایگان، استقرار تیم هایی برای استقبال از مسافران در بقعه بابا تکیه مینودشت، حضور کاروان خدام در روستاهای محروم و برنامه های ویژه استانی را از جمله برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در استان برشمرد.

 

وی افزود: با توجه به ابلاغ حجت الاسلام رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر محرومیت زدایی، هر فردی که در استان آمادگی داشته باشد در هر ساعتی در ماه به محرومین کمک کند به عنوان عضو کانون های خدمتگزاران رضوی معرفی و آموزش های لازم را فراخواهند گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: امسال کاروان زیر سایه خورشید با حضور سه گروه 13 نفره در 14 شهرستان و همه شهرهای استان حضور می یابند و طی روز های (۱۹ تا ۲۴ مرداد) در 6 روز به اجرای برنامه می پردازند.

 

بنی فاطمه اظهارداشت: تقویت زیارت از راه دور، توسعه معنوی حرم امام رضاا (علیه السلام) در سراسر کشور و به ویژه در 20 کشور میزبان از مزیت های برنامه زیر سایه خورشید است.

 

کد خبر 559959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha