راه اندازی نرم افزار « فاواکده» تلفن همراه در خدمات پستی استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات اداره پست گفت: به منظور بهبود خدمات رسانی به مشریان، نرم افزار « فاواکده» تلفن همراه در خدمات پستی استان یزد راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان یزد، محسن ادبی فرد، مدیر کل مرکز فناوری اطلاعات اداره پست روز گذشته ( ۳ مرداد) در نشستی در یزد گفت: به منظور بهبود خدمات رسانی به مشریان، نرم افزار « فاواکده» در خدمات پستی استان یزد راه اندازی شد.

 

وی افزود: این نرم افزار به منظور استفاده سریع و آسان از خدمات الکترونیکی و همچنین تحقق دولت همراه و دسترسی آزاد مردم به اطلاعات مفید و کاربردی ارائه شده است.

 

مدیر کل مرکز فناوری اطلاعات اداره پست خاطرنشان کرد: « فاواکده» با رویکرد اصلی شبکه پستی در سال جاری مبنی بر توسعه فناوری اطلاعات طراحی شده، زیرا ارزش آفرینی بخش پست در گرو استفاده بهینه از فناوری اطلاعات است.

 

ادبی فرد درخصوص قابلیت های این نرم افزار گفت: رهگیری مرسولات پستی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و همچنین برآورد هزینه پستی از جمله خدماتی است که با همکاری شرکت پست در دسترس کابران قرار گرفته است.

 

وی در ادامه بیان کرد: نوآوری و تجارت الکترونیک از جمله اهدافی است که در سایه فناوری اطلاعات امکان پذیر است و در تلاش هستیم به زودی، امکان استفاده بیشتر مردم از خدمات پستی را بر بستر فناوری اطلاعات فراهم کنیم.

 

مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات اداره کل پست ادامه داد: همکاری با سازمان های عمومی و تخصصی فعال در این بخش از جمله سازمان های مردم نهاد و شرکت های خصوصی در جهت توسعه فعالیت های شبکه پستی از دیگر اهداف تببین شده برای سال جاری است که همکاری با « کانون کاربران آی سی تی» نیز در این راستا عملیاتی شده است.

 

ادبی فرد درخصوص دسترسی به این نرم افزار بیان کرد: کاربران می توانند این نرم‌افزار را به صورت رایگان از طریق تمامی فروشگاه های اپلیکیشن اندروید دریافت کنند.

 

لازم به ذکر است، پیش از این نرم افزارهای «پستک» و  « تمبر» از سوی دفتر روابط عمومی تهیه و طراحی شده که بر روی کافه بازار قابل دسترسی است.

کد خبر 560816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha