محتوای فیلم های امروز نیازمند توجه به ارزش های انسانی و اخلاقی است

خبرگزاری شبستان: دبیر تخصصی جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی یزد با اشاره به کار محتوایی جشنواره رضوی گفت: فیلم های امروز نیازمند توجه به ارزش های انسانی و اخلاقی است که در این جشنواره به آن توجه شده است.

رقیه توکلی، دبیر تخصصی یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی با اشاره به باب های هشت گانه این جشنواره به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: روند برگزای جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی باعث فرهنگ سازی بین جوانان و فیلمسازان یزدی شد که باعث ایجاد جرات در جهت فیلم سازی به آنها شد.

 

وی افزود: در استان یزد از لحاظ فیلمسازی در وضعیت مناسبی هستیم اما معتقدم که در بخش مستند نیازمند فعالیت بیشتری هستیم.

 

دبیر تخصصی یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مشکلات ما در خصوص بودجه است که امیدواریم همکاری بیشتری را شاهد باشیم.

 

توکلی ادامه داد: ما با توکل به امام هشتم فعالیت خود را ادامه می دهیم و سعی داریم تا این جشنواره به صورت ملی برگزار شود.

 

وی افزود: ما معتقدیم که در فیلم ها بایستی بیشتر به محور اخلاق و انسانیت و مهربانی و ایثار نزدیک شویم زیرا امروز بیشتر موضوعات فیلم ها در خصوص روابط دختر و پسر و خیانت است و امیدواریم با جشنواره هایی همچون جشنواره ملی رضوی در این راستا حرکت کنیم.

 

دبیر تخصصی یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی بیان کرد: با توجه به تجربه حضور در بیش از 50 جشنواره داخلی و خارجی معتقدم که این جشنواره از کیفیت خوبی برخوردار است.

کد خبر 561239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha