گام مهم کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره کتابخوانی رضوی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تمجید از نقش فعال مدیرکل کتابخانه های استان، افزود: کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره کتابخوانی گام مهمی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و آشنایی مردم با سیره رضوی برداشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل کتابخانه‌ های کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل و جمعی از کارکنان میرات فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند.

 

محمود باقری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در این استان، اظهار داشت: کتاب و کتابخوانی راه هموار زندگی را به انسان نشان می ‌دهد و انس با کتاب، اثرات ماندگاری در روح و جسم ما دارد.

 

وی با اشاره به ‌اینکه ائمه اطهار و معصومین (علیهم السلام) الگوی مناسبی برای زندگی ما هستند، افزود: کتابخوانی رضوی این فرصت را پیش روی ما گذاشت تا با مطالعه سیره زندگی امام ‌رضا (علیه السلام) بتوانیم با آن امام همام بیشتر آشنا شویم.

 

باقری، به تبلیغات گسترده جشنواره رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: شرکت مسئولان و مدیران در جشنواره‌ های فرهنگی، مذهبی و همگام شدن با عموم مردم را وظیفه خود می دانیم.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تمجید از نقش فعال مدیرکل کتابخانه های استان، عنوان کرد: کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره کتابخوانی رضوی گام مهمی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و آشنایی آحاد مردم با سیره رضوی برداشت.

 

وی اظهار امیدواری کرد با شرکت در این جشنواره، باب کتابخوانی و مطالعه بیش از پیش در ادارات و دستگاه‌ های اداری استان باز و کتابخوانی در برنامه روزانه کاری ما قرار گیرد.

 

 

 

 

کد خبر 562061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha