پیام مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی به یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی در رابطه با یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی پیامی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی، علیرضا تابش، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در رابطه با یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی پیامی را صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

 

اسباب فخر و مباهات است که یزد اولین شهر خشتی جهان همچون دوره ‌های گذشته میزبان نوجویان و هنر آفرینان آثار نمایشی است که هر کدام با عنایت به توانمندی و بضاعت خویش در آینده‌ای نه چندان دور خشت ‌گذاران و معماران سینمای پیشروی ایران اسلامی خواهند بود.

 

نگین کویر به قامت بادگیرهایش در دارالعباده ایران بسیار مفتخر است به استقبال میهمانان ثامن الحجج در یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی می ‌رود.

 

فرصت را مغتنم شمرده با توسل و تمسک به انفاس قدسی علی‌ابن‌موسی‌الرضا(علیه السلام) برای میزبانانی که سابقه درخشانی در امانت ‌داری و نیکوکاری دارند برای برگزاری هرچه با شکوه‌ تر این رویداد فرهنگی از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون می‌طلبم.

 

کد خبر 562333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha