دوره آموزش مفاهیم دینی در همدان برگزار می شود

مسئول ستاد اقامه نماز سازمان بهزیستی استان همدان، از برگزاری دوره آموزش مفاهیم دینی طی سال جاری خبر داد.

احمد برنده، مسئول ستاد اقامه نماز سازمان بهزیستی استان همدان به خبرنگار شبستان گفت: سازمان بهزیستی استان همدان، دوره آموزش مفاهیم دینی را برای مدیران و مربیان مهدهای کودک سطح این استان طی سال جاری برگزار می کند.

وی با بیان اینکه این دوره توسط سازمان بهزیستی استان با همکاری ستاد اقامه نماز برگزار می شود، اضافه کرد: این دوره برای بیش از 80 نفر از مدیران و مربیان مهدهای روستاها و شهرهای سطح این استان برگزار می کند.

برنده، هدف از برگزاری این دوره را ارتقای آگاهی دینی مدیران و مربیان مهدها، تبین مفاهیم قرآنی و دینی با رویکرد اداره مهدهای کودک در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و به کارگیری این مفاهیم در تربیت آینده سازان جامعه اسلامی اعلام کرد.

مسئول ستاد اقامه نماز سازمان بهزیستی استان همدان گفت: در این دوره، بیش از 100 ساعت آموزش هایی در خصوص نحوه تربیت دینی و آموزش صحیح در جهت جذب کودکان به مسائل دینی برگزار می شود.

برنده با اشاره به برگزاری این دوره به صورت مستمر برای تمایم مدیران و مربیان مهدهای کودک، اضافه کرد: با برگزاری این دوره، شاهد بازدهی خوبی در خصوص گسترش فرهنگ دینی و ایرانی و همچنین جلوگیری از فساد اخلاقی در آینده می شویم.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ اقامه نماز و نحوه جذب کودکان به این فریضه الهی از مهم ترین برنامه های این دره است، تصریح کرد: در پایان دوره به نفرات قبول شده در این دوره، گواهی نامه شرکت در دوره مفاهیم دینی اعطا می شود.
 

 پایان پیام/

کد خبر 56263

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha