مبارزه با قاچاق کالا مهمترین اقدام استان یزد در اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به اقتصاد مقاومتی و فعالیت های انجام شده در استان یزد گفت: مبارزه با قاچاق کالا مهمترین اقدام استان یزد در اقتصاد مقاومتی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی استاندار یزد، امروز ( 14 مرداد) در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد با حضور وزیر کشور گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از مهمترین مباحث کلیدی در کشور است که در صاحب نظران نیز رویکردهای مناسبی در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: ما در ارتباط با طرح ها و پروژه های استانی فعالیت هایی داشته ایم که امیدواریم با حواله اعتبارات سرعت لازم را به خود بگیرد و در این راستا نیز دوره های اقتصاد مقاومتی و جلسات هم اندیشی متعددی را در استان داشته ایم.

 

استاندار یزد بیان کرد: در ارتباط با گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی علاوه بر دوره های آموزشی جلسات هم اندیشی متعددی را با بخش های مختلف داشتیم و  همکاری ائمه جمعه و استفاده از تریبون های نماز جمعه در استان را به خوبی شاهد بودیم.

 

وی افزود: همکاری دستگاه ها با مبارزه با قاچاق کالا و ارز را به خوبی داشتیم به نحوی که برخورد با قاچاق را در دستور کار خود قرار دادیم.

 

استاندار یزد تصریح کرد: پرورش ماهی تیلا پیا نیز در نظر داریم که امیدواریم بتوانیم نظر محیط زیست را کسب کنیم.

 

میرمحمدی ادامه داد: آماده شدن مرکز خدمات سرمایه گذاری، حمایت از طرح های دانش بنیان، احصا  کلیه واحدهای صنعتی از جمله فعالیت های دیگر ما است.

 

وی افزود: میزان صادرات از نظر وزنی چهار درصد افزایش و کاهش 19 درصد ارزشی، میزان واردات 40 درصد کاهش ارزش از جمله آمار نسبت به سال گذشته بوده است.

 

 

 

 

 

کد خبر 563246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha