ماهنامه «نسیم وحی» در پله هشتاد و ششم

خبرگزاری شبستان: هشتاد و ششمین شماره مجله "نسیم وحی" با موضوعات قرآنی اسوه، تبیان، کرام، رشد، مشکات، ذکری، بینات به سردبیری داوود قاسمی از سوی موسسه جامعه القرآن منتشر شد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، هشتاد و ششمین شماره مجله "نسیم وحی" با موضوعات قرآنی اسوه، تبیان، کرام، رشد، مشکات، ذکری، بینات از سوی موسسه جامعه القرآن منتشر شد.

مباحث تفسیری و ترتیل‌خوانی و قطعات ادبی، آشنایی با قهرمانان قرآنی، موضوعات خانوادگی و مباحث تربیتی، پاسخ به شبهات قرآنی، معرفی بانوان حافظ قرآن، امام‌شناسی و تمرکز بر سیره اهل بیت از دیگر موضوعاتی است که در این نشریه به آن پرداخته شده است.

بخش "اسوه" به انعکاس رهنمودهایی از عالمان دینی و آشنایی با عالمان وارسته پرداخته و در بخش "تبیان" تفسیر آیات در آینه روایات، معارف و مضامین معرفتی در قالب‌ها و موضوعات قرآنی بررسی شده است، همچنین در بخش بینات به موضوعات و مباحثی در حوزه حفظ قرآن و مطالب کشکولی توجه شده است.

شایان ذکر است، هشتاد و ششمین شماره نشریه "نسیم وحی" به مدیر مسئولی دکتر محمد اسعدی و سردبیری داوود قاسمی از سوی موسسه جامعه القرآن روانه بازار نشر شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این نشریه میتوانند به شعب جامعة‌القرآن الکریم در سراسر کشور مراجعه و یا به شعبه مرکزی در قم، واقع در خیابان صفاییه، کوچه ۱۵ مراجعه کنند.

کد خبر 563760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha