ارسال ۲۳۰ اثر شعری به جشنواره شعر فارسی رضوی شهرستان کهگیلویه

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: بیش از ۲۳۰ اثر شعری در قالب های شعر کلاسیک، شعر نو و سپید به دبیرخانه شعر فارسی رضوی ارسال شده است.

سید ایرج کاظمی جو، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: فراخوان ششمین جشنواره استانی شعر آئینی فارسی رضوی از ماه گذشته تهیه و به کلیه ادارات و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن های شعر و ادب جهت حضور گسترده شاعران ارسال شد و خوشبختانه شاهد حضور آثار خوبی در این دوره از جشنواره شعر رضوی بوده ایم.

 

وی اظهار داشت: بیش از 230 اثر شعری در قالب های شعر کلاسیک، شعر نو و سپید از شاعران سراسر استان به دبیرخانه شعر فارسی رضوی از سری برنامه های دهه کرامت ارسال شده است.

 

کاظمی جو، هیئت داوران جشنواره را متشکل از مجید تقی زاده، خلف بوذری و حسن بهرامی دانست و افزود:سه نفر از اساتید حوزه شعر و ادب که در حوزه شعر دارای مقام های منطقه ای و ملی هستند نیز به عنوان ارزیاب آثار از امروز کار داوری را به عهده دارند .

 

مدیر اجرائی ششمین جشنواره استانی شعر فارسی رضوی، گفت: پس از بازبینی آثار هیئت داوران اقدام به انتخاب هشت اثر برتر کرده و برگزیدگان روز ۲۱ مردادماه جوایز و لوح تقدیر خود را از مدیران استانی در یاسوج دریافت خواهند کرد.

 

گفتنی است سال گذشته نیز جشنواره شعر فارسی رضوی به میزبانی شهرستان کهگیلویه برگزار شد.     

 

 

 

 

کد خبر 563893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha