پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره شعرآئینی محلی رضوی/ ارسال بیش از ۷۰ اثر

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت، از پایان مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره استانی شعر آئینی محلی رضوی از سری برنامه های دهه کرامت خبر داد و افزود: بیش از ۷۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

سعید محمودی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: انجمن شعر و ادب شهرستان باشت با همکاری این اداره ششمین جشنواره استانی شعر آئینی محلی رضوی از سری برنامه های دهه کرامت (از آفتاب) را برگزار می کند.

 

وی به اهداف این جشنواره استانی اشاره و اظهار داشت: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا (علیه السلام)، شناسایی، معرفی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره امام رضا (علیه السلام) از اهداف جشنواره است.

 

محمودی، با اشاره به اینکه موضوعات اشعار پیرامون زندگی و ابعاد شخصیت امام رضا (علیه السلام)، حضرت معصومه (سلام الله علیها)، احمد بن موسی (علیه السلام) «شاهچراغ»، حضرت بی بی حکیمه خاتون (سلام الله علیها) و دوازده امام معصوم (علیهم السلام) بود، افزود: محدودیت سنی برای شرکت کنندگان وجود نداشت؛ ضمن اینکه قالب اشعار ارسالی آزاد بود.

 

این مسئول فرهنگی و هنری شهرستان باشت، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را تا 17 مرداد ماه دانست و با بیان اینکه بیش از ۷۰ اثر از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، ادامه داد: تاریخ برگزاری جشنواره نیز ١9 مرداد ماه جاری در شهرستان باشت خواهد بود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت، با بیان اینکه تاریخ برگزاری اختتامیه در مرکز استان ٢١ مرداد امسال است، گفت: به صاحبان هشت اثر برگزیده جشنواره، جوایز نقدی اهدا می شود.

 

وی گفت: این جشنواره استانی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام) برگزار می شود.

کد خبر 563977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha